بازاریابی زنجیره ای نوعی از بازاریابی است که در آن چند بازاریاب بر روی یک هدف تمرکز میکنند.برای مثال یک سایت درست میکنند و هر کس یک محصول خود را در آن قرار میدهد و با پخش کردن لینک سایت همه محصولات به حای یک محصول در معرض نمایش قرا میگیرد.در مرحله بازاریابی هر بازاریاب میتواند فقط محصول خود را معرفی کند اما با دادن لینک سایت همه محصولات در حقیقت معرفی میشود و این به نفع کل کمیپین است.این روش در بعضی از سایت های فروشگاهی در حال اجرا است.نمونه هایی از آن را در تبلیغات اینترنتی دیده اید.یک صفحه که تعداد زیادی محصول در ان قرار دارد.همه آنها الزاما متعلق به یک فرد نیست.